همشهری آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس تهران امروز آبستن حواشی و تغییرات بسیاری بود. از برکنار علی دایی سرمربی پرسپولیس تا انتخاب حمید درخشان برای هدایت تیم ... از برکناری علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه تا انتخاب سرپرستی جدید ...

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال پرسپولیس ۱ تراکتور سازی ۳

پس از شكست‌ها و هدر رفتن امتيازات توسط سرخپوشان پايتخت، بحث تغيير سرمربي اين تيم در رسانه‌ها منتشر شد اما رحيمي مديرعامل باشگاه رسما تاكيد كرد كه از علي دايي حمايت خواهد كرد. اما امروز 19 شهريور ماه جريان ديگري رقم خورد.

فارس صبح امروز خبر داد: رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس از مدیرعامل این باشگاه خواستار برکناری علی دایی شده و تاكيد كرده است كه يا دايي را بركنار كن يا خودت هم برو ... همچنين خبر از مذاكره با حميد درخشان با كمك‌هاي بهروز رهبري فرد و حسين عبدي براي هدايت پرسپوليس در رسانه‌ها منتشر شد.

اما ساعاتي بعد رحيمي مديرعامل پرسپوليس با صدور بيانيه‌اي چهار بندي تاكيد كرد كه از نظر منِ مدیرعامل، دایی سرمربی پرسپولیس است. وي همچنين تصريح كرد كه از قول وزیر به من گفتند باید علي دايي را برکنار کنم. او بخشي از اين بيانيه اين سئوال را مطرح مي‌كند كه جامعه ورزشی بگوید آیا سیاسی باید برای دایی تصمیم بگیرد؟!

رحيمي در گفتگويي از رئيس جمهور نيز طلب كمك كرد. رحيمي گفت: آقای رئیس جمهور! یک بساز و بفروش برای پرسپولیس و دایی تصمیم می‌گیرد؛ چشم‌تان روشن ...

بالاخره در ظهر امروز ساعت 14:00 با اعلام نظر هيئت مديره باشگاه پرسپوليس اعلام شد كه علي دايي بركنار شده و حميد درخشان جايگزين وي شده است.

فارس در اين زمينه نوشت: پس از برگزاری جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس و با تصمیم اعضای هیأت مدیره، علی دایی، سرمربی این باشگاه از سمت خود برکنار شد.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس حمید درخشان را به عنوان سرمربی انتخاب کرده‌اند و البته این درحالیست که تکلیف علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل مشخص نیست و گفته می‌شود او هم در حال برکناری است.

خواجه وند عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس نيز در اين زمينه گفت: نمی‌خواستیم خبر برکناری علی دایی به این شکل منتشر شود تا از او در مراسمی ویژه تقدیر کنیم.

وی در مورد اینکه آیا صحبت‌هایی که از طرف حمید‌رضا سیاسی در مورد کادر فنی مطرح شده را باید صحبت‌های خود او یا هیأت مدیره دانست عنوان کرد: باز هم این تصمیم را باید از سوی هیأت مدیره بدانیم.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که هیأت مدیره موضوعی را به تصویب می‌رساند و باید از سوی مدیرعامل اجرایی شود و در صورتی که آقای رحیمی مخالف این تغییر باشد چه اتفاقی خواهد افتاد خاطرنشان کرد: شما اطلاعات قانونی دارید اما باید بگویم مدیرعامل مجری مصوبات هیأت مدیره است و او باید مصوباتی که در هیأت مدیره به تصویب می‌رسد اجرا کند. در واقع زمان پخش خبر به شکلی غافلگیر کننده بوده است.

خواجه‌وند در مورد اینکه اگر رحیمی مخالف این موضوع باشد برکنار می‌شود یا اینکه باید استعفا دهد اظهار داشت: من صبح پیش رحیمی بودم ولی بعد از پخش خبر او را ندیدم.

به گزارش خبرگزاری فارس بعد از اینکه مجری شبکه خبر اعلام کرد که امروز مصاحبه‌ای از رحیمی روی خبرگزاری فارس آمده که رحیمی گفته فردی از طرف وزیر به او اعلام کرده که علی دایی باید برود درخواست کرد اگر می‌تواند از حضور روی خط خداحافظی کند.

خواجه‌وند در پاسخ به آخرین سوال که آیا حمید درخشان در تمرین عصر پرسپولیس حاضر می‌شود خاطرنشان کرد: اینطور اعلام شده است.

بالاخره در تحول و تغييري ديگر رحيمي هم از مديرعاملي بركنار شد و بهروز منتقمی پس از جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به عنوان سرپرست این باشگاه انتخاب شد.

حال بايد منتظر نشست و ديد نگاه خادم به عنوان معاون وزارت ورزش چيست؟ او كه خود اين تركيب را براي هيئت مديره انتخاب كرده بود چه واكنشي نسبت به آنچه رخ داده نشان خواهد داد؟ به نظر مي‌رسد حاصل آنچه اتفاق افتاد سوخت پرسپوليسي باشد كه بايد در ليگ آسيا نيز حضور يابد.

خبرهاي منتشر شده در همشهري‌آنلاين در اين زمينه را در زير بخوانيد:

کد خبر 271566

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha